Pepparkaksbak

Idag har vi varit hos Robins farmor för det årliga pepparkaksbaket.
Många pepparkakor blev det och vi körde igång julen med julmusik och
lite testsmak på de bruna klassikerna.
Min nya favorit är defenitivt de glutenfria!! Nästa år vill jag bara ha sånna! ;)
 
Nils tyckte de va så kul och spännande med allt och alla så nån
tupplur hade han inte tid me! Sov inte middag förens vi åkte därifrån vid strax innan sex :P
 
På vägen hem stannade vi till på Panduro, och jag fick köpt lite pysselmaterial!
Just nu känns det som att jag inte kommer hinna med något sånt faktiskt...
Jag hoppas verkligen de!
 
Imorgon ska jag ställa klockan och få saker gjorda!!!
                                   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tack alla inblandade för en mysig dag :)
 
Puss hej ♥
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0