1 dec

Nu e vintern här lagom till1 adventhelgen! Känns faktiskt jätte mysigt!
Har inte längtat till jul och advent såhär mycket sen jag va barn.

Igår kväll åkte stjärnor och stakar fram + lite annat småfix :) Känslan börjar så sakta infinna sej.
Sämre blir det ju inte heller när man drar upp rullgardinen och det är frost i gräset och solen skiner! 5 minus!!!

Idag ska jag, Nils, mamma och min gamla farmor till Kungsmässan :)
Häftigt med fem generationer (även om min morfar fattas oss :( )
Det är alltså Nils mormors farmor!! Hehe!
Vi va även en liten sväng hos henne igår! Så go e hon!

Blir kul idag i folkmassorna med både rullstol och barnvagn ;)

Jaja, vi hörs lite senare! Nu ska vi gå upp, duscha och sen väcka lilleman (klockan e nu kvart i tio). Snacka om att gå i sin mammas och pappas fotspår.

Ha en fin vinterdag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0