Ny blogg!

 
Nu har jag startat en ny blogg som sagt :)
Men den är hemlig och låst, så tyvärr! ;)
Öppnar den när jag känner mej redo, men nu e den bara för mej själv till en början.
 
Nils är fortfarande(!) sjuk, så vi är hemma idag + att det är studiedag på förskolan.
Tyvärr så får han vara hemma imon oxå :(

Ska till läkaren på barnmottagningen nu i e.m som tur är.
Egentligen ska vi bara på återbesök för allergin, men eftersom han vart sjuk så länge från och till nu så
ska jag be dom kolla honom lite extra.
Han har ju prickar över hela kroppen som e lite oroande + att han har feber lite då å då.
Att näsan rinner och han hostar som en tok e ju inte så konstigt med
tanke på att hälften av sveriges befolkning har det nu.
 
Hade tänkt att jag skulle fått städat lite idag, men det har tagit allt öfr lång tid
att fixa med nya bloggen.
Måste hoppa in i duschen och sen fixa lunch innan vi ska ge oss iväg.
 
Återkommer säkert ikväll om hur det gick hos läkaren.
 
Ha de bra sålänge!
 
Love♥ //Bettan
 
 


Kommentarer
Plastfaster:)

Stackars lille Nils, tyvärr vanligt när dom små börjar på dagis ju...Blir snart bättre tider! Kul att du börjat blogga igen! Ska försöka få till en dejt med dej å Miriam å pöjkarna här nu framöver, KRAM!

2013-01-15 @ 08:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0