Sista försök

 
 
Precis som rubriken säger, så gör jag ett sista försök att få igång denna bloggen igen.
Finns ju ingen anledning att den ska finnas annars lixom ;)
 
Mycket händer nu, så antingen har jag massor att skriva om eller så kommer
jag inte ha nån tid.. Bara att se hur de går helt enkelt.
 
Nu e de iaf 8 veckor kvar till BF och jag börjar känna mej lite piggare
igen trots alla åkommor jag haft och har..
Inget jag orkar ta upp just nu men har vart väldigt mycket under denna graviditeten helt enkelt!!
 
 
Idag kommer Plastmamma och plastsyster och ska fixa och dona lite i våran trädgård.
Spännande å se vad ska göra ;) Själv så får jag väl fixa fika och ta bilder på underverken dom gör. Hehe!

Jag skulle så himla gärna vilja få gjort en massa denna våren, men om jag känner mej själv
och min käresta så blir de väl som alla andra år inte mycket mer än några krukor... :(
Men vi får se!!
 
http://www.marianilssonthore.se/blog/wp-content/uploads/vi-ar-blommor-s.jpg
 
 
Kommer senare igen och berättar om vår lilla tripp i helgen!
 
Pöss haj <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0