16 fu*king grader inne!!

Burr.... Efter nattens galna kyla och panna som slocknat hade vi 16grader inne när vi vaknade.
Va bara att sätta igång att försöka få tänt en brasa... Hmm...
Skitkamin! Tog över 1 timma för mej att få tänt den!
Nu vågar jag knappt lämna kaminen, så den inte slocknar. Hehe!
Lägger i ny ved hela tiden såfort de finns lite plats :)
Graderna är iaf uppe på 20,5 nu!

I dagens paket från kalendern fick lillprutt en fräck tandborste med monstertrucks på ;)
Och eftersom jag inte fick bloggat igår så får de bli försenad info om gårdagens paket :)
En lila liten bil i plast! Bästa leksakerna just nu!

Nu väntat jag bara på att lilleman ska vakna och vi ska åka till min gamlafarmor! Hade tänkt åka dit tidigare i veckan eftersom mamma e bortrest, men vi har ju vart krassliga här hemma.. Känns inte ok att åka till äldreboende sjuka lixom.
Ska ta med lite saker till henne, så hoppas hon blir glad! :)

I natt har jag och Nils vart hemma själva när R vart i Malmö på jobb... USCH!!!! Inte sovit mycke kan jag säga! Vaknat till å från hela tiden, TV:n har stått på och alla lampor har vart tända utom i Nils rum såklart. Såå jävla rädd!

Vi saknar pappa väldigt mycket nu både jag och Nils! Han kommer inte hem förens sent ikväll idag heller, för ikväll står julbord på schemat... Buhuu!!!

Vi passar nog på att fjäska till oss lite mat hos min far idag skulle jag tro ;)

Ha en go fortsatt kall dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0