Slö, slö & sjukt slö!

Idag går det inte i många knop... Undrar om det beror på vädret eller om jag håller på att bli sjuk.. :/ Vill verkligen inte bli sjuk nu så vi håller tummarna att de e vädret.

Har tagit fram dammsugaren iaf så jag hoppas de kan bli gjort under dagen. Har en del som jag ska fixa med hade jag tänkt idag... De e väl tanken som räknas..!?

Nils känns också lite slapp idag. Han har mest velat sitta å leka med sina grejjer på filten. Självklart har det blivit en stunds hoppande i hoppgungan me ;)

På simmet igår gick de jätte bra förutom att lillbajsarn skulle lägga en liten korv i badbyxorna, så vi missade halva simmet... Han dök jätte bra själv från kanten, och så fick han hålla fast sej runt min hals medan jag tog några simtag. Han höll sej fast bra och druttade inte i en enda gång.

Vi hörs senare! Nu ska jag sätta på lite go musik, ta en shake, en kaffe och försöka göra nåt vettigt!

Hej hopp i lingonskogen! <3



Kommentarer
Plast-faster..eller va det blir:)

Var la tur han hade badbrallor på sej,så att inte korven simmade iväg:) Har du börjat på shakediet? Hua va trist..men lycka till:) Goa lår han har,vill nyyypa=)=)

2012-05-15 @ 22:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0