Skitväder!

Fy vilket väder de blev! Sommarn e förbi...
Får bli en fixardag idag. Hoppas vädret släpper till lite sol till kvällen kanske.
Nils vaknade på fel sida idag och redan kl halv sju..(!) Har ju inte hänt på hur länge som helst.
Sen har han vart jätte gnällig! Hoppas inte de e nåt på g nu bara.

I måndags va vi å simmade, å Nils va såå duktig!! Robin va me oxå :)
N fick dyka själv från mej å simma till kanten, han fick hålla sej fast när jag simmade på rygg och även när jag simmade på mage :) Han tycker de e så himla kul me vatten!

Igår va vi på mammaträff hemma hos fina Ellinor och Agnes! Alla va inte me men jätte mysigt ändå och god mat fick vi me ;)
Efter de åkte jag å Nils till kba för att köpa present till Jocke. Mötte Maria (gammal kollega) där å tog en liten fika :) Kul att se henne! Va så längesen nu.

På kvällen firade vi min kära bror som fyller 21 den 3:e juni.

Nu blir de lunch här hemma om en stund, å sen sova middag. Hoppas lilleman vaknar på rätt sida denna gången ;)

Ha en go dag trots SKITvädret!



Kommentarer
Anonym

Äh, bara bra med lite uppehåll med värmen Bettan. Annars kommer allt direkt:) Faktiskt jättefina kvällar ändå ju...Ha de gott!!

2012-05-30 @ 20:49:22
Camilla

Glömde att skriva att det var från mej=)

2012-05-30 @ 20:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0