Heldag med familjen :)


En hel dag med riktig kvalitetstid med vår lilla familj :)
Ska rabbla dagen för er ;)

Började med att släppa ut hästarna, sen hem för å göra oss ordning för en heldag hemifrån och allt vad
det innebär med en liten.

In i bilen i ilfart till Kba där Kjell & Co hade premiär idag.. Vi skulle ju såklart köpa en
alcomätare ;) Kan va bra att ha har vi förstått...

Sen till Stråvalla för att hämta två leksaker som jag hade köpt på Fb.
Dom var helt ok skick men fan va äckliga dom va! Kladdiga och STANK rök! Fattar inte
hur man kan ha de så hemma med små barn...
Nu står dom ute och imon blir de ångmaskin på dom. Hoppas de funkar, annars får jag
göra om de flera gånger.

Nu äntligen åker vi till Varberg där vi har promenerat och käkat sallad (Nils fick spagetti & köttfärssås) på
en filt vid fästningen :) Mysigt! Solen har strålat på oss hela dagen och mina axlar e typ RÖDA (!) och fräknarna börjar titta fram i år igen.

Efter denna utflykt körde bilen mot Karlssons i Veddige (ullared 2). Hittade inte nånting där förutom en liten söt mugg till Nils.

Och sist men inte minst kom R:s höjdpunkt ;)
Han köpte äntligen en liten båt!! Han e som ett barn på julafton just nu..
Ska hämta den imon bitti.
Kanske den fulaste båt jag sett, men ska bli jätte mysigt med en båt att komma ut med igen. Inte en sommar
till utan båt asså!

Efter en lång och härlig dag sätter vi oss nöjda och trötta i soffan med lite vindruvor och en kall öl ♥


Några bilder från dagen



Pause ute på piren. Mina killar de♥


Leksakerna innan tvätt :/



Härlig picknick vid fästningen


Nils nya mugg


R:s inte jätte snygga båt :P


Gött avslut på en go dag!!

Natti natti!

// ßß ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0