Dålig uppdatering

Långhelgen e över... Och sen blev inte som jag hade tänkt men helt ok ändå. Vart väldigt besviken men med vissa ljuspunkter.
Orkar inte förklara nu... Har haft magkatarr i flera dagar om sedan har avlösts av mensverk från helvetet.

Idag är det en gnällig Bettan som uppdaterar. Har sovit ca en timma i morse efter en helt sömnlös natt! Hela huset sov som grisar men jag kunde verkligen inte somna... Hoppas på att somna direkt jag ens tänker sov sen. Just nu känner jag mej inte trött förutom att skallen bonkar.

Usch va gnällig man kan va!

Dessutom va simmet inställt idag, vilket vi upptäckte först när kom dit... Dom hade messat alla men eftersom jag inte fått tillbaka mitt nr hade inte jag fått detta.. :/

Nu ska jag göra nåt galet!! Gissa vad!?!? R kommer få sej en chock om ca tre min när jag ställer mej upp från liggläget i soffan, drar på mej träningskläder och springer en runda...!!!!!!!!!!!! Undra om jag överlever, eftersom jag knappt kan springa till bilen annars...

Tjohej!!



Kommentarer
Marris

Du e ju grym på att blogga gumsan! Like ALOT dina inlägg;) you go girl!

2012-05-22 @ 23:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0