Va e felet?

E ju nästan omöjligt att lägga upp bilder här från mobilen ju.. Nån mer som har de problemet? Efter åtta försök fick jag upp dom sista två bilderna..

Blir ju bara jobbigt varje gång som man vill uppdatera nu.

Tips mottages tacksamt😃

Efter en kväll i stallet och taccos i magen ska jag nu krypa ner i sängen.
Jätte trött nu! Fick aldrig vilat under dagen. Behöver all sömn jag kan få nu så jag inte blir sämre med förkylningen.

Morgonfodring står på schemat för imon vid sju. R ska på Stcc så jag å Nils e själva.. Vad ska man hitta på..? Hoppas på sol så kan vi hänga på altanen å bara mysa ;)

Tjingeling tingeling ❤❤❤

Liten ponny på grönbete ;) Hon va inte lätt att fånga in...........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0