Fotografen imon

Idag har vi varit på Frölunda torg å letat lite kläder till lilleman som ska till fotografen imon äntligen!
Vet inte om vi hittade rätt eller om de blir nåt vi redan har..
Får se vad dagsformen säger.
Fick iaf fyndat lite till Nils på rean! Alltid lika kul bär man hittar bra saker billigt.

R kom å mötte oss efter jobbet så vi tog lite fika. Nils blev sååå glad bär han fick se papsen!!

Nu blev jag lite bak/fix sugen så de får bli lite hemmagjord glass (nyttig), dip å grönsaker å melon, massa is har jag lagt på frysning till drickat ;) Och om jag hinner ska jag även testa nyttiga cupcakes!!

Vi har ju fredag här idag ;)
Imon ska vi alla till fotografen och Nils ska fotas! En doppresent från plastgammelfaster men familj ;)

Kanske kan smyga fram mobilen å få ett fint kort å lägga ut här. Annars får ni vänta tills de kommer hem.

Ska försöka lägga upp bild på gottesakerna senare.

Haj haj paj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0