Finalkväll

Nu e de söndag igen å ångesten smyger på.. Så jädra trist när R åker till jobbet varenda måndag.
Men så tur att de e röd dag på ons igen :)

Idag har vi grejjat lite på olika håll. R i båten å jag i stallet. När jag va ute å red så tog Nils å Robin en cykeltur till Farmor.

Fick sålt vårat babyskydd idag me. Så skönt å slippa ha de ståendes här hemma.

Nu sitter vi bänkade framför tv:n å Nils nanar. Cheesecake å kaffe Karlsson!! MUMMS!! Taggade till max för dagens final!! ;) Bara tio minuter kvar!

Själv sitter jag med blonderingshatten på :P Andra idag... Undra hur detta ska sluta..? Blir jag orange eller tappar jag håret när de e klart..? Hmm... Ibland undrar man hur man e funtad.

Hoppas alla haft en go helg å även får ett bra avslut <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0