Dagen

Oj, va trött jag e nu! Känns som en lång dag.
Gick jätte bra på Bvc! Ett riktigt A-barn som sköterskan säger :) Ligger fortfarande mitt på kurvan. Han tycker de e jätte kul på Bvc.
Han med en liten sväng till mammas jobb å hälsa på. Kan börjar lära känna alla där nu :)
Även vagnen fick sina accessoarer som behövdes. Bygel, bygelskydd, underlägg till sitsen och uv-sufflett som även passar på bilstolen. Blev jätte bra!

På vägen hem blev de en sväng till systemet. Jag va sjukt sugen på vitt vin.
Äntligen hemma å Nils sover så kryper jag upp i soffan med glaset... USCH!! Inte gott!!! Så går de när man ska snåla in... Aja! Blev två glas å sen fick de bli pepsi istället.. :P
R blev inte så sen som tur va. Så j*vla jobbigt när han e borta. Rädd på riktigt!

Men nu har jag krupit under täcker å ska nana gott. Gissa va R gör..? Hmm.... kanske spelar data kanske..!

Natti Natti!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2866375/images/2012/pic_205762243.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2866375/images/2012/pic_205762243.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0