Åka bort...?

Jag e så himla sugen på att åka bort nu! Antingen en solsemester eller bara några dagar..
E jätte sugen på Stockholm!

Ska planera våran semester nu denna helgen, hoppas på bl.a. Dalarna å kanske bohus-malmön.

Idag e R ledig igen(!) så hoppas på fint väder. Har inga planer för dagen förutom att jag ska rida.
Ikväll ville mamma vara barnvakt så om vi vill kan vi göra något på tu man hand, jag å min käresta :) Får se hur de blir me de ;)

R sover fortfarande å Nils la sej precis igen för en liten nap. Tror jag ska krypa ner en stund till ja me. Behöver dammsuga m.m men de e inte kul...! Skiter i de nu :)

Va ska ni hitta på i helgen?

Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0