5/6-12 ✌

Hej bloggen!!

Idag har min styvbror Freddan tagit studenten! Grattis!! Fick firat honom en liten stund på e.m innan han skulle iväg på nästa galej.

Nils har blivit förkyld igen, så han sover mest hela tiden.. Igår natt sov han oavbrutet i 16 timmar och nästan hela dagen. Vi kom iväg på babysimmet iaf, vilket han va himla glad för.
I natt har han vart uppe å vart ledsen lite då å då och fick en flaska välling vid ett (första gången sen han va typ en månad), men sen sov han ända till kvart över elva i morse!

Imon ska han bara få va hemma å ta de lugnt. Jag ska passa på å rida å fixa allt i stallet på morgonen så jag har hela dagen med min lilla familj :)

Hoppas alla har en fin låtsasfredag ;)

Pöss å köss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0