Snabbaste bloggen

Kul att inlägget jag skrev i morse kom upp nu... Aja, de kom iaf! Här hemma e vi fortfarande uppe klockan kvart över tre.. INTE OK!! I förmiddags va jag i stallet å grejade en bra stund. Skönt å bara va där helt själv å feja:) Fick städat sadelkammaren och rensat en bråkdel av mina saker. Chilli å Razzi fick lite mys och borst och Desty fick lite frisering, MYCKET mys och en skrittur. R o N kom upp å hälsade på mej med cykeln, så dom hängde med på en sväng dom me! Vi avslutade dagen med räkor och vin hos svärmor:) Mums!! Nu kan vi inte somna efter att Nils vart vaken en stund MITT i natten. Händer ju bara inte känns de som! Men men nu sover iaf han, så vi får väl räkna får eller nåt... Antar att alla sover nu men god natt iaf ❤❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0