Lchf gotta

Nu kör vi på lchf här hemma, med några små fusk. Känns faktiskt bra, men suget efter nåt mer än mat finns kvar ibland... Har hittat massa kul recept som jag ska testa. Jag älskar ju att baka så de passar perfekt med recept som faktiskt e helt ok att äta :) Igår gjorde jag choklad cupcakes med smörmarängs frosting :P Blev tyvärr äckliga pga. att Stevian tar över helt och hållet :( Men idag va R sugen på american pancakes. Snäll som jag e så fixade jag de såklart i lchf-stil. Blev riktigt goda med lite bär och en klick grädde för den som gillar de (inte jag). Nån träning har de inte blivit i helgen förutom ridning å de kan jag inte kalla träning, även om jag har träningsvärk i rygg och ljumskar ;) Annars har vi inte gjort så mycket mer denna helgen. Skönt att inte alltid ha något inplanerat. Igår kom Robins bror Andreas på spontant besök och stannade på middag. Blev en kväll i köket med både bak å matlagning. Riktigt mysigt när alla hjälps åt :) Nu e jag slapp å ska lägga mej på soffan å kolla film. Går en Bettanfilm ikväll på TV, It's complicated. Har inte sett den innan så hoppas nu den e sevärd. Ha en go kväll å skippa söndagsångesten❤❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0