Kan inte sova!

Kan inte somna idag heller!! Skit detta asså.. Vad gör man?! Har iaf klarat min första dag med mina nya vanor hyfsat bra. Maten har gått bra utan fusk förutom att jag inte fick i mej nån lunch.. Till middag blev det baconinlindad fläskfilé med fetaost i, broccoli & blomkålsgratäng och avokado till detta. Blev ingen promenad idag på dagen, efter allt kaos som ni kanske förstod;) Men tog iaf en cykeltur till stallet och min gamlafarmor å kollade till hästarna och hälsade på farmor. Sen när jac kom hem hoppade jag upp på crosstrainern i tio min. Heeeelt slut sen :/ Detta e inte ok!!! Måste verkligen göra nåt nu! Imon åker jag å kollar om jag kan få köpt ett gymkort eller nåt. Nu ska jag räkna får igen... Va tror ni jag kommer upp i..? Blir säkert 10000 som de känns nu iaf... SUCK!! God natt Bjuder på den vidriga bilden på mej! Nu ska ju allt bort ändå, så se de som en före bild. Efter bilden kommer snart!!



Kommentarer
Milla

Du ser inte alls vidrig ut på bilden,tycker du ser glad å sportigt ut! Är det Chrille-metoden du tänker köra? Bra jobbat utan fusk,alltid tuffast första dagarna! Good luck:-)

2012-07-24 @ 08:42:18
Mams

Du e så fin så, men vi e på oxå när vi kommer hem, roligare när man e fler!!! Puss

2012-07-25 @ 21:36:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0