25 år

Tänk att denna veckan blir jag hela 25 år!! Känns helt sjukt om jag ska va ärlig.. Halvvägs till 50 lixom! De e nog nu min åldersnoja kommer. Så fort jag tänker på de så drar de i magen :/ Helt plötsligt så e se massa jag ska hinna med innan de e försent... Aja, va ska man gör lixom..? Bara att gilla läget. Jag har alltid älskat att fylla år och tänker känna så även på fredag när de e dags! Hoppas på att få nån överraskning kanske av min kära ;) He han gärna lite tips, hehe!! Blir väl att vi firar på lördagen skulle jag gissa eftersom R jobbar på fredag. Vi brukar alltid göra så att vi har en heldag tillsammans där den som fyller år väljer vad vi ska göra på våra respektive dagar. Vi fyller ju båda i Augusti så de e våran månad :) Ska blir mysigt att få fira tillsammans med Nils för första gången❤ På min födelsedag så e de bara två månader kvar tills det är hans 1årsdag :D Skiiit... !!! Jaja, nog om de! Nu ska jag göra mej redo, för snart vaknar lillprinsen❤❤



Kommentarer
Mams

Jösses, ångest när man fyller 25 du e la rolig du😃
Tänk när Nils fyller 25!!! Då kan man undra vart tiden tog vägen??!!! Pussar till bästa dottern❤❤

2012-08-01 @ 11:49:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0