Utkast: Feb. 9, 2012


Hej igen :)

Fattar inte varför jag e så dålig på att uppdatera..! Tycker ju de e så kul att skriva.

Idag har jag och Nils vart i Kungsbacka å träffat Sanna å skrivit kontrakt me henne.
Hon ska ha min fina häst Desty under ett år minst från 25/3.
Det känns jätte bra verkligen även om det kommer vara sjukt jobbigt när hon åker.
Hon kommer att stå i Gbg å de e jätte bra!
Nu kommer jag ha mycket mer tid för våran lilla familj.

Ska lägga tid på min lilla Chilli me... Hon ska köras in och jag ska
försöka lära henne lite tricks.

Typ såhär


Snart kan Chilli me <3

Men men, efter vi vart i Kungsbacka åkte vi till min pappa så Nils fick
äta kvällsgröten där. Jag e ju helt galet mörkrädd nu för tiden så jag vågade inte
åka hem när inte Robin va hemma.. :/


Goaste morfarn

Stallet fick jag ta när han hade kommit hem å kl var nästan tio... (som sagt så funkar inte detta längre).
Snabbt som fan fick jag fodra å sen göra ordning för mina hästar.
Imon bitti blir det tidigt dit igen å släppa ut. Släppte ut i morse innan Robin gick till
jobbet å sen kunde jag å Nils ha en lugn å mysig morgon utan att behöva åka
till stallet.

Nu sover hela huset å de e alldeles tyst å mörkt...
Ska bli riktigt mysigt att krypa under täcket å somna gott <3

Imon e det FREDAG!!! Tänk va den tanken kan göra en så lycklig!!

Natti Natti





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0