Dagen med stort D

Då va min dag här! Nu e man 25år... Eller ja, klockan åtta ikväll blir jag 25 ;) Väcktes av min kära som sjöng så fint! Lilleman fick sova kvar eftersom de va så tidigt.. Fick smaskens frukost på sängen och fin fina presenter! Ett doftljus som luktar nybakat och en ursnygg klocka med tillhörande halsband. Älskar dessa vita klockor med strass! Gör fräscht :) Nu ska jag snart gå upp å börja med lite småfix innan prutt vaknar. Behöver tvätta!! Usch!! På min födelsedag...? Sen blir de byta sängkläder i sängarna och lite annat smått å gott. Verkar inte bli några naglar idag tyvärr :( Men men vi hörs lite senare :) Ha en himla fin dag❤



Kommentarer
R

Du glömde Cross-trainern ;) <3

2012-08-03 @ 10:13:54
Marris

Grattis på födelsedagen Goa du!!!! Skitsnygg klocka btw

2012-08-03 @ 10:53:35
Milla

Snyggt...och,vad snygg du är i mörkt hår! Grattis å ha det bra så syns vi på Söndag:-=

2012-08-03 @ 14:06:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0