Tja Bloggen :)


Inte ofta det uppdateras här inte..
Känns så konstigt att skriva när det inte händer så mkt bara. Men kanske ska göra de ändå...
Jag följer ju bloggar där det inte händer så mycket så varför inte lixom..?

Jag å Nils har inte kommit igång sen helgen. Vart hemma med lite små promenader och fix
i stallet nu igår å idag. De e skönt men samtidigt trist. Kan inte va kul å bara se sin
tråkiga morsa hela dagarna. Som tur e så kom mamma å hämtade honom en sväng igår
å tog en promenix.

Men imon så ska vi ut på lite äventyr... Ska kolla efter lite presenter å så i Kba + mölndal.
Börjar med att träffa goaste Maja å lilla Alicia på Kungsmässan med lunch där å kanske lite shopping.. ;)
Sen tänkte jag åka å kolla in Bolagret som har kursat och säljer ut allt(!).

På e.m blir de lite lyxtid för lilla mej en stund...
Ska till frissan! Får se vad det blir. Antingen bara toppar eller nåt helgalet..!!
Ska om inte annat bli riktigt lyxigt!

Avslutar dagen med kalas för min fina svärmor ♥ *MYYS*

Ska fösröka hitta presenter imon till svärmor, mamma och plastfaster.


Har inga nya bilder att lägga upp eftersom min kamera legat hos Maria jätte länge nu.. Får den imon
som tur är.
Kanske kommer lite bilder imon.

Ha de bäst“♥


Love //Bettis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0