Bra och dåliga händelser!


Då har vi firat Nils första påsk. Har vart skönt att vara lediga tillsammans hela familjen
så länge. Mycket godis blir de som vanligt över påsken...
Man går å småäter i alla dessa ägg överallt hela tiden.
Inte bra!
Nu MÅSTE jag börja ta tag i detta! Undra hur många gånger man sagt de!?

Så ett program igår som heter "Älskling du har blivit en tjockis"...
Hur bra hade de inte passat mej å Robin då?
Hade mer än gärna vart me där!!
Jaja nog pratat om de!

Vi har iaf haft en riktigt go helg där vi hunnit träffa stora delar av våra underbara
familjer! Så kul när man har tid med detta. Både vi och Nils har fått påskägg
och påskpresenter :)



Kunde till å me sitta i påskägget :P


Sen sist jag skrev har det hänt en del både kul å tråkiga saker...

Vi hade en kul kväll med våra goa killar från Mölndal när mamma 
passade Pilsen. Vi grillade lite här hemma å sen tog vi buss in till Kungsbacka och spenderade kvällen/natten
på Esters. Kom inte i säng förens sju på morgonen :P
Men riktigt kul hade vi!


Glada vänner väntar på bussen :)



Sen har Nils fyllt hela ett halvår vilket vi firade med lite presentöppning :) Han fick
ett par jeans, en finbody och en gubbkeps.


Så glad för sina nya kläder. Snyggaste pappan i bakgrunden me ;)


Så kommer vi till den tråkiga delen...
För ett tag sen så lämnade jag bort min fina prinsessa (min häst) på foder..
Hon skulle vara där i minst 1 år men blev bara lite mer än en månad innan jag
av olika anledningar började känna mej osäker på tjejen som hade henne.
Behöver inte gå in på detaljer för hennes skull men vi hämtade iaf hem henne dagen efter
vi åkte dit för att kolla läget.
Väl hemma kom veterinären för att kolla henne och upptäckte då brister i skoningen eller icke
skoningen kanske man ska säga...
Men men nu är hon iaf hemma och mår bra! Nu hoppas jag bara hitta en bra medryttare så
hon kan få vara hemma!


Gammal bild från en tävling i Tvååker. Min fina tjej!!


Nu när helgen e slut så ska vi försöka komma tillbaka i våra rutiner igen vilket känns långt borta!
Både jag å Nils e sega idag.
Kl e redan 4 å vi har inte fått gjort mycket. Jag går fortfarande i OnePiece å Nils i bara blöjan.
Efter morgonen med utsläpp av hästar i ÖSregn blev de soffhäng å där har man fastnat typ..
Kollar man ut blir man inte speciellt sugen på att ens öppna dörren.
Men med  hästar i sin ägo har man inget val. Ikväll blir de till å åka å rida inne i ridhus. SKÖNT!

Men men nu e de dags å äta igen. Nils ropar från hoppgungan att han börjar bli hungrig :)
Sen kryper vi ner i filten å myser igen! haha skönt att vi e lika ♥



Fin bild på mina snyggingar! ♥♥♥




Puss å kram Skumbanan //Bettan


Kommentarer
Jennie

Kul att du har uppdaterat igen.. :)

Spännande läsning om hur livet är, osv, osv.. :)

Tråkigt att det inte funkade med medryttaren..

Man skall alltid lyssna på magkänslan!!

Hade jag haft pengar hade jag hjälpt dig med kusen.. men tyvärr går jag redan i personlig konkurs varje månad.. ;)

2012-04-15 @ 17:10:36
URL: http://jwallborg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0