Gomorron bloggen

Nu börjar lilleman vakna hör jag. Men hur skönt e de inte när man kommer hem efter att ha släppt ut alla hästar i Nils fortfarande sover så jag kan krypa under täcket en liten stund till...? Ren lyx!
Jag hoppas verkligen han mår bättre idag. Va lite krasslig å lite feber igår :(
Men vi åkte en liten sväng till kungsmässan ändå, så vi fick fixat presenter iaf.

Och jag fick kommit iväg till frisören efter mycket tvek iaf.. Hon fick göra va hon ville(!) så de blev lite frisyr ;) Kanske lägger upp en bild senare.

Nu ska vi upp å äta lite frukost å se hur lillen mår. E de bra idag, så blir de ev. en liten tur till Sveriges mecka me Josse! Hoppas!!

Hörs kanske sen💋



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0