Knasblogg!!

Fattar inte detta!! hmm... :/

Jag har faktiskt satt mej å skrivit två lååånga inlägg vid två tillfällen men så bara all text helt plötsligt försvinner :/ Skiter ju snart i de helt å hållet, för de e skit trist!
Någon som vet vad det beror på?

Har haft en kanon helg me massa mys! Ridtur me mamma på lördags e.m å sen hem för lite familjemys å taccos. Klas å Elin skulle ev. kommit men de blev inte så.. :( Hoppas att de blir snart igen iaf!
Söndagen var det det årliga pepparkaksbaket hos Farre (Robins farmor). Många pepparkakor blev de av dom hemmagjorda degarna (en brun å en vit). Jag fick dock inte gjort en ända.. :( Men de e så de e nu när man e mamma.. Nästa år blir de väl desto mer när lilleman kan va me :D

Idag har jag fått planerat lite med dop m.m och bokat datum + kyrka å präst.
Inbjudan på g :) Blir bara dom närmaste, men ändå ca 45 pers... Så de blir när man har många familjer! Ändå har vi inga stora släkter nån av oss.
Hoppas verkligen de ska bli en lyckad dag!

Vi har fått en plats i babysim nu me i Åby simhall som börjar 12 dec. :D:D:D Sååå kul! Längtar verkligen! Fick på måndagar men ska ringa imon å kolla om jag kan byta dag, så har Robin lättare att kunna va me nån gång.

Lägger upp lite blandade bilder innan de blir sängen för mej me! <3






Nils myser me morfar <3




Lite mys me farfar hemma hos G.farmor me :)




KUL!!




Trevligt sällskap! Här ser man hans fina pepparkaksutstyrsel me ;)




Grabbmys i sängen!!



Här bakas de! :) Mor å son <3




Några goa bilder från när jag å Pia va ute på tur och mamma promenerade me vagnen.











Natti Natti!! <3



Kommentarer
Anette

Det var en stolt mormor som var ute på promenad med lille Nils!!!Dessutom bra sätt att kurera migrän på!



Det var ju verkligen kanonväder med!

2011-11-28 @ 10:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0