Tröööött!

Ligger i sängen å vaggar, å vaggar, å vaggar, å vaggar lite till... Lilleman vill inte sova! La han kl halv tio, sen vakna han halv elva å vill inte somna om! Nu e kl 00, så va fan händer!?

Denna dagen har iaf varit sjukt kort! Vi vakna kl tolv i f.m.. Åt bara kl 6 å sen sov till TOLV!! Hihi 

Åkte till Sara å Vincent en stund på e.m å tog en kaffe. Hon hade hittat en lapp där det stod att don hade "målinriktad utomhusträning i alla väder för mammor med barnvagn".. Tänkte vi skulle testa! Haha! Måste ju komma igång nu å få bort dessa hemska kilon!
Nåt bra tips på kul träning för en flötig omotiverad morsa?

Nu kanske han somnar... Har iaf slutat prata me sej själv. Bäst jag blundar då me. Ska ju upp å släppa ut hästarna imon igen, som jag blivit helt sjukt bortskämd me de sista av BÄSTASTE Maria!! Ska ändå bli skönt att komma upp å ut i friska luften i tid.
Hoppas hinna me en promenix i Torrekulla och en sväng på Ikea oxå. Nån som e på? Bara å höra
Av sej imon bitti 

Gonatt mina läsare  (typ 1 eller nåt) Kommentera så jag vet 



Kommentarer
Frida:)

Jag läser varje dag Bettan :) för jag saknar er å vill träffa lilleman! :)

2011-11-23 @ 06:48:53
Amanda

Jag läser :)

2011-11-23 @ 09:13:11
Marris

Är en trogen läsare av bloggar :)))))

2011-11-23 @ 09:30:51
Sara

Jag läser såklart! :);) Nästa Onsdag gäller det, Bettan! Då ska vi på bagnvagnsträning!😃

2011-11-23 @ 12:16:46
Anette

Jag läser oxå, nästan varje dag:) Kramar

2011-11-28 @ 10:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0