Så j*vla kass man kan va!

Detta e tydigen inte min grejj... :( Tar mej inte tiden att sätta mej även om jag verkligen tycker de e jätte kul!
Måste skärpa mej framförallt för Andreas å Josses skull så dom kan få se bilder på Nils. För er som inte vet de så e Andreas Robins lillebror och Josse han goa flickvän. Dom är på långresa och kommer inte hem förens i slutet på Dec.

För övrigt så går det nya familjelivet väldigt bra och vi alla mår bra!
Nils växer så det knakar och utvecklas jätte mycket varje dag. Nu ser han oss och ler mest hela tiden :)
Världens underbaraste unge!! <3<3<3

På dagarna myser vi, går på promenader, är i stallet och ibland är vi i olika shoppingcenter ;)
Vi försöker träffa goaste Sara å Vincent iaf en dag i veckan och ibland mer om vi får ihop de.
Nu i veckan var vi å promenerade i Skatås, vilket verkligen inte va sista gången!! Vilket suuper ställe!
Jag å Robin tänkte åka dit idag, men han å Nils ligger fortfarande å sover så de hinner vi inte. Klockan är för övrigt 11:10!! Hahaha.. :)

Idag kommer finaste stalltjejerna på fika å ska hälsa på lilleman! :) Mamma följer säkert oxå me :)
Alla stunder hon kan få me sitt barnbarn tar hon tillvara på <3

Igår kväll så fick Nils vara hos mormor när vi åkte å handlade! Första gången själv utan oss :)
Bästaste mormorn <3

Jag har äntligen börjat komma igång å rida nu me.. Rider Desty två gånger i veckan nu till å börja me, vilket e sååå KUL!!! Förra helgen red jag oxå Razzi (mammas häst) båda dagarna. Jätte mysigt att kunna rida me dom andra ut igen.


Nu har jag iaf uppdaterat lite igen!
Ska se om jag har ingredienser å kan baka nåt till fikan me tjejena idag.

Lägger upp lite blandade bilder :)




Älskar att bada!




Nybadad och nöjd <3




Mina sömntutor! Ni e mitt allt!! <3<3<3




Mys hos Farmor å Janne <3




Fika och mys hos farfar och Ingela :)




Promenad i underbart väder!




Bästa vännen me sovande finaste Vincent och hennes hund Henry! <3


Hej hopp! Ha en go lördag!!





Kommentarer
Farbror Andreas :)

Kul å läsa om er! Blir lite avskärmad från omvärlden på resan men Nils kan man inte missa att tänka på varje dag... Grymma bilder oxå :) Snart är vi i Kambodja... Sköt om er!

2011-11-19 @ 14:53:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0